Saturday, November 21, 2009

Kembali di Sabah tanah air ku..

Setibanya aku lewat petang 17hb, macam2 perancangan telah aku lakarkan di dalam kepalaku yang agak pening tika itu. Akhirnya, aku pulang ke pangkuan keluargaku yang jauh ku tinggalkan (ye la, kat semenanjung jer pown..)

Bosan, bosan, bosan... xde aktiviti ke kat umah..??
Dah le kereta aku di luar tu tak service lagi.. huh.. tak berpeluang..
Aku hanya beriadah seorang diri, kadang dengan adik ku di kawasan perumahan ku..
Jogging petang-petang, lari naik bukit berdekatan tapak perumahan baru. Habis gondol bukit kat sini.. habuk tebal, pencemaran betol la.. uhuk uhuk.. hahaha..

[Ni gambar lewat petang atas bukit kawasan perumahan aku, Taman Indah Permai] Indah le sgt..~~

Tipu la aku tak kua dari umah jgak mse cuti ni.. Bukan Ice nama dia kalu tak jalan2.. hehehe..
Disebabkan bosan yg amat sgt, aku terus angkat telefon, ajak keluar, ex girl ak yg ada di UMS tak balek2 lagi.. 21hb katanya.. Bawa je kua ngan adek ku, girlfriend die skali.. Double date la sangat.. hahaha.. Kua ke 1Borneo, KK, tengok citer 2012..

Lewat malam esoknya aku kua lagi dengan member main futsal kat SURIA, KK..
Laaama xjmpa member ni walau terkantoi dating kat 1Borneo semalam.. hehehe..
Fuh.. Kaki aku dah hilang sengat dah.. Hanya mampu jaringkan 4 goal saja.. huhuhu..
xpe, lepas ni ak akan mulakan semula program jaga badan aku.. cewah.. hehehe..

Aku tak update sangat dah blog ni dan bahasaku dah tak tahap gaban dah.. Ske hati aku la camne nak mengarang cerita yang merepek kat sini.. Tak ske, jgn hinggap.. hahahahaha..

0 comments:

Post a Comment