Monday, November 30, 2009

Cuti oh cuti

Assalamualaikum Bloggers and uninvited readers..~~

Bosanya cuti kalau takde apa2 yg nak dilakukan.
Kehidupan harian kini:
Bangun pagi, makan, online, pergi jogging, pergi gym..
Aduh.. Kalau la aku tak balik sabah cuti sem ni, dapat le duit poket sikit.
Ada tawaran menjadi research assistant kepada lecturer dengan upah yg agak lumayan.
Atau aku balik kampung Mak aku sahaja di Perak. Boleh aku tolong nenek aku jaga warung Beehun Sup die. Ada gak faedahnye.
Tapi kira OK gak balik Sabah ni. Dapat jumpa Ex, member semua, pergi gym hari-hari, futsal lewat malam, drive sne sni dll. hahaha..
Apa-apa pun aku ikotkan aje la. Ok, tak kan complain lagi. Takdir..~~ hehehe..

Dapat gak Raya Haji balik Kampung Ayah aku di Kuala Lumagar, Papar, Sabah.
Daging korban dibahagi kepada semua.
Yang menariknya, my dad pergi bawa balek kepala kerbau tu..!! hahaha..

Habis kami kerjakan kepala tu. Ambil segala yang mampu. Lidah die skali tau.. hehehe..
Ni ada sedikit ratapan blogger semua.. Enjoy.. hehe..

Makan kuih Dodol buatan Makcik ku..

My sis and I with the head of the cow..

Habis kepala kerbau tu dikerjakan.. Ish ish.. Kesian..

2 comments:

Anonymous said...

bwk blk kepala tu buat ape?

ICE said...

Buat ape..??
Tau tak kepala tu ada 3kg isi daging kalu pandai potong..?? Lagipun, org kg ak xnak dah kpla tu.. hehehe..

Post a Comment