Friday, October 23, 2009

Ala-ala Model gitu.. Hehehe..

Kepada semua yang mengenaliku.
Pada 22hb dan 23hb yang lalu, aku menerima panggilan daripada bahagian BKK, HEP, UPM.
Aku dijemput untuk menyertai sesi bergambar bersama ramai lagi model-model UPM daripada pencarian UPM telent yang telah aku sertai beberapa waktu yang lalu.
Best gak ye jadi ala-ala model ni. Syukur gak dapat pendrive 2GB percuma hadiah dari UPM.
Di samping itu, dapat gak bertemu dengan ramai rakan-rakan baru, Oday, Stepeny, Daphne, Muhammad, Syed, Fatin dan ramai lagi. Yang lagi best die, aku ajak skali my roomate masuk bergambar. Tak de la aku sengsara seorang diri menunggu dorang ni bersiap.. hahaha..
Apa-apa pun, aku dah suka bergambar ni. Ada gak member ajak hantar gambar fit-fit ke majalah Maskulin dan Hero Remaja. Waaah.. Confident gila die ni macam gerenty dapat masuk. So, apa-apa pun terserah kepada Allah. Apa saja rezeki atau musibah, aku terima seadanya..

Jumpa lagi pada post yang akan datang.. C ya guys around.. Chiaow..

0 comments:

Post a Comment